Foton från hagen.
Första bilden är superfin, gillar förgerna i den.
Den andra gillar jag inte så mycket. vet inte riktigt varför men tror det är för att jag tycker hästen närmast kameran är i vägen för den andra. Hade vart bättre om bara banjo hade varit med.
#0 Ett lyckat porträtt! Bra skärpa, skärpedjup och färger. Han ser inte 100% alert ut i blicken, det är väl det enda som jag hakar upp mig på i denna bilden. Men helt klart en trevlig bild.
#1 Jag tycker den är väldigt mysig och precis som vid första bilden har du bra färger, skärpa och skärpedjup även här. Gillar kompositionen. Pricken över i:et hade varit om även den främre hästen hade haft öronen framåt.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#2. Tack :) Tyvärr stod Clements och sov så det gick inte att flytta på henne.
#3. Jo, men att ens få upp hans huvud från backen är ett stort framsteg xD Det där kortet togs precis efter en tupplur, så han var kanske fortfarande lite trött.
Tack :) Jo det hade gjort bilden mycket bätte, fast tyvärr stod Clements och sov, eller nästan sov i alla fall :P

Gillar första bilden väldigt mkt, härliga färger. Uppskattar den andra också skulle kanske klona bort stolpen i bakgrunden men superhärlig känsla över den!
Den tredje är också väldigt fin men som sagt synd att man inte kan se ögonen för det sänker bilden rätt mycket.
Fina bilder!
#6. Tack :)