Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 366 ggr
LindaKarlstrom
0

Foton från hagen.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I förrgår var det äntligen uppehåll från allt regn och då tog jag med kameran fort som attan och stack upp till stallet :) Några foton blev bra, konstruktiv kritik uppskattas! :D

LindaKarlstrom
0

Hur är den här bilden? Helt värdelös eller okej? Jag tycker om den på något sätt :)

Johannna
0

Första bilden är superfin, gillar förgerna i den.
Den andra gillar jag inte så mycket. vet inte riktigt varför men tror det är för att  jag tycker hästen närmast kameran är i vägen för den andra. Hade vart bättre om bara banjo hade varit med.

Anna
0

#0 Ett lyckat porträtt! Bra skärpa, skärpedjup och färger. Han ser inte 100% alert ut i blicken, det är väl det enda som jag hakar upp mig på i denna bilden. Men helt klart en trevlig bild.

#1 Jag tycker den är väldigt mysig och precis som vid första bilden har du bra färger, skärpa och skärpedjup även här. Gillar kompositionen. Pricken över i:et hade varit om även den främre hästen hade haft öronen framåt.

MVH Anna

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

LindaKarlstrom
0

Och en bild på Lucky Sign. Tycker det är så synd att luggen täcker båda ögonen :(

LindaKarlstrom
0

#2. Tack :) Tyvärr stod Clements och sov så det gick inte att flytta på henne.

#3. Jo, men att ens få upp hans huvud från backen är ett stort framsteg xD Det där kortet togs precis efter en tupplur, så han var kanske fortfarande lite trött.

Tack :) Jo det hade gjort bilden mycket bätte, fast tyvärr stod Clements och sov, eller nästan sov i alla fall :P

Lagerquist
0

Gillar första bilden väldigt mkt, härliga färger. Uppskattar den andra också skulle kanske klona bort stolpen i bakgrunden men superhärlig känsla över den!

Den tredje är också väldigt fin men som sagt synd att man inte kan se ögonen för det sänker bilden rätt mycket.

Fina bilder!

LindaKarlstrom
0

#6. Tack :)