Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 438 ggr
Lagerquist
0

Hoppning - Kritik

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill gärna ha kritik på mina bilder, ös på bara ;D

Den här är fotograferad på Ryttarstadion, vet inte än vad ekipaget heter. Har ändrat Kurves, Färg mättnad, skärpan och så har jag rätat upp den.

Lagerquist
0

Denna är också fotograferad på ryttarstadion och jag har gjort samma ändringar som på den tidigare bilden.

Emelie-G
0

Jag gillar båda bilderna, fullkomligt älskar uttycket hos hästen i #0!

Tycker dock att de är något föt tajt beskurna, lite mer luft över hästen i #0 samt lite mer luft i högerkant i #1 hade inte skadat :)

Lagerquist
0

#2 Hade ingen mer luft på #0 så fick klona, det här kanske är bättre? :) Ska trixa lite med #1 också ;) Tack för kritiken!

Lagerquist
0

Fixade den här också nu, till det bättre? ^^

Anna
0

#0 En bra hoppbild lite utöver det vanliga!

#1 Inte lika bra som förra bilden då den är lite för vanlig om man jämför, men ändå en bra bild.

Håller med Emelie på de flesta punkter.

#3 och #4 blev bättre.

MVH Anna

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Lagerquist
0

#5 Tack så mkt ;)

Discard
0

#0 Hindret ser verkligen skyhögt ut, och av att döma på ryttarens min så tar ekipaget verkligen i :)

en toppenbild tkr jag :)

jojjehanna
0

#2 håller med till fullo med tillägg att jag även gillar ryttarens uttryck

[exsh]
0

#0 var ju bara för grymt cool, blev dock bättre då du klonade mer luft framför! Väldigt härlig bild!! Du är duktig!

Magster
0

#0 - Otroligt vackra färger med ett roligt uttryck från häst och ryttare. Det ger bilden det där lilla extra.

Kanske om det hästen hade varit lite mer till höger i bilden och det hade varit lite mera luft ovaför ryttaren.

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.