Slumpbild
Jag var ute i sommarhagen en kväll för att kolla till mina hästar som stod på betet. Super ställde sig med solen så fint. Tyvärr hade jag bara mobilen med så jag slängde uppp den och tog kort. Den här hästen är väldigt svår att ta kort på men den här bilden är en bild jag alltid kommer att minnas henne på…
(tyvärr dålig upplösning osv.)

Även den här bilden (som är fruktansvärt dålig upplösning på) är jag lite nöjd med…men vad ska jag göra för att kunna bli bättre? Jätteglad om tips:)

här..
#2, Jag tycker att du ska vända hästen så att man ser manen, det gör mycket! ( Jag föredrar att se manen! ) Jag skulle också vänta till hästen ser lite piggare ut! ) Nu när bilden är tagen, skulle jag tipsa dig om att ändra färgerna i photoshop, då bilden är väldigt stel, jag skulle också passat på att klona hus och staket.
Hästen är väldigt fin, men hade vart "roligare" att titta på om den haft öronen framåt! Jag tycker också att hästen är fint uppställd !

#3 Tack! Han har lätt för att ställa sig in i rätt position om man säger så;) ja nu när du säger det hade det varit roligare och se honom lite piggare:D Har manbilder också på han men han lev "finast" på den här bilden:)
Tänkte komma med lite kritik också :-)
#0 Synd att himlen har blivit överexponerad, men en mobilkamera kan man inte kräva så mycket av heller^^ Min kan inte ta på helt svarta ytor heller, då blir det svart i kanterna och stora block i mitten i mörkt blått och grönt :P Det är lite tråkigt med skyddet för ögonen.. Annars en väldigt fin bild, skulle nog vilja att du hade varit några centimeter ännu längre in mot hästen och kapat av halsen lite mer. Som den är nu kan jag inte riktigt fatta vinkeln på huvudet, men det beror antagligen på mössan :)
#2 Fin häst med lite annorlunda form.. Bra att du har gått ner på hästens höjd och att du står lite snett framifrån. Kroppen är skarpare än huvudet vilket ger minus, och tygeln ligger över munnen vilket inte ser så fint ut. Synd att han inte har öronen frammåt. Huset tycker jag ser gulligt ut och får stå kvar för mig, men staketet stör väldigt mycket och jag skulle gilla att du klonade bort det :)

#6 Det är en shetlandshingst e,Gläntan's pirat:)
Ja det är bra att veta! Jag stör min faktiskt också på tygeln för munnen. jag är jättenöjd över kritik för då vet jag vad jag kan göra bättre nästa gång!