Falsterbo Horse Show
Ska ni dit?! Skriv då ett inlägg här! :)
Jag ska förmodligen dit!
FALSTERBO HORSE SHOW - Lika mycket Horse som Show ;)
// Anna www.annajohansson.webb.se
Jag ska försöka ta mig dit.. men vet inte vem jag ks åka me ó.Ó någon som bor nära uppsala ? XD

#1 Hehe tyvärr så bor jag i Göteborg, men ska vara nere i helsingborg nästa vecka så isf åker vi direkt!
Ska dit, men vet inte vilken dag.
http://www.regret-nothing.com

#3 Okk ;D Vet inte vilken dag, men vill vara där heeela veckan xD Men mest onsdag för då var det Agria Falsterbo Hunting, Hoppning/Terrängritt!
Hittar jag någon som kan köra mig dit så.. ;)

#5 Hehe, du bor väl också i Göteborg va? :)
Tävlingarna hålls ju typ längst ner i vårt avlånga land ^__^
#6 Ja det gör jag ;) Jag vill flytta till skåne, känns som Sveriges hästscentrum typ med Flyinge, Tullstorp och Falsterbo i täten.

#7 Jo, det vill jag också! Fast har släktingar där nere, så är där rätt ofta! Men nästa gång jag åker ner, ska jag se till att åka till Flyinge och Tullstorp!
#6 visserligen, men det händer mycket här med. Många evenemang på OK avstånd, säskilt när du börjar köra egen bil…

Jag ska dit på onsdagen :D ngn mer? mli, du skulle gärna fått följa med men vi fortsätter ju ner till danmark sedan :/

#10 Trevligt trevligt :)
#10 Jag kan åka med ner och cykla hem ^^

Vet ni om det blir några sändningar på teve om det då?
Tror de :) måste se hur jag ska ta mig dit :-)

Har vart där nu :D
Hur var det?
MVH Matilda Andersson | www.mphotograph.2u.se
Får man inte se lite bilder? =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#21 Jag såg när hon hamnade under hästen, var dock tvungen att gå så jag såg inte vad som hände men det var ju skönt att höra att hon klarade sig!
http://www.regret-nothing.com
Jag komemr inte dit i år, tyvärr, men en av min fasters hästar komemr att tävla där.
Hästen heter Nirvana W och ska tävla i klassen Scandinavian Open Hoppning 5 år & fölsto 6 år. Hon rids då av en tjej som heter Zarah och Nirvana W är ett mörkbrunt/svart sto med ett mycket sött huvud om jag får säga det själv. Hon är ett sv. halv. vs. angloarab. :)
Ska leta upp en bild!
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.