Min arabkille bland molnen

#3 Jättevacker bild! Du borde vara stolt, den finaste bilden jaghar sett på länge!

#3: Ursöt!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#4 och 5 - Tack så mycket :o)
Han är min ögonsten!!
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Första bilden var urhäftig! Den har du verkligen lyckats med ;D Molnen passar perfekt, roligare än helt blå himmel. Andra bilden gillar jag inte lika mycket.. Skuggan tar över alltför mycket och det ser ut som mina misslyckade bilder när jag har försökt vara påhittig och tagit kort underifrån hästen;P Jag kan i alla fall säga att din var bättre än de korten^^Trean gillar jag mer, han ser busig ut och jag gillar speciellt grimskaftet - det framhäver busigheter på något sätt, som att det är någon som står bakom och stretar med honom för att han ska vara still :9 Synd bara att det rinner ur bortre näsborren..
Fjärde och sista bilden säger mig inte så mycket heller. Han kniper med ögat och det har blivit ljust nere på mulen. En annan skulle kanske säga att det ser ut som om han kisar mot solljuset, om man ser det på det sättet så är det en jättefin bild! ^^ Du väljer ;)
Grodperspektiv tycker jag är jätteroligt, hästarna får en speciell glimt i ögat efetrsom de är nyfikna på vad man pysslar med där på marken… och så blir bilderna både roliga och fina.

#2 & #3 På allvar eller inte - mulvinklar är ändå svårslagna ;)

Jag vet inte, men ska vi inte bara kommentera här? Någon kan ju göra en tråd som heter mular ;) Jag gör en!
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se