Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 09-fotoutrustning
Läst 240 ggr
Katter3
0

En mars på köpet...

Jag fick min Nikon D50 idag, och är så glad. :) Men när jag öppnade kartongen med alla grejer blev jag förvånad. Där låg ett Mars choklad i. Och jag älskar Mars. ^^,

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Pedro
0

Haha XP

/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

Magster
0

Amagad =D Snacka service!

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Katter3
0

Jag vet, jag kan nästan se en tjock, Marsälskande gubbe tappa den i kartongen och tejpa som en galning. xD

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Anna
0

Grattis till ett bra köp!

MVH Anna

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

LindaKarlstrom
0

Kul! Frågar samma sak här som på foto.ifokus. Beställde du från cyberphoto? =)

Alex
0

Tänkte också fråga om du beställde från cyberphoto, för jag fick också med en mars i kartongen med min Nikon D50. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

divansson
0

:) gott! :) när ja köpte mitt objektiv därifrån fick ja en twix, jäädrar vilket bra ställe asså! ;D därifrån lä man beställa mycke saker ;) haha

Katter3
0

#4 Tack, hoppas på bra väder imorgon så jag kan fota hela dagen. ^^,

#5 & #6 Ja, jag beställde från Cyberphoto. :) Fattade ingenting när jag hittade ett mars i lådan. x)

#7 Twix är mumsigt det också, fast Mars är bäst. xD

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Hannapanna
0

Jag fick 2 milkyway när jag köpte min D50.. På cyberphoto! Skrattande

NEMi-
0

åhh. Vilket lyx. Man kanske ska ta och köpa massa bra saker därifrån ;)

AnnaJohansson
0

Köpte mitt Tamron 55-200 och fick en snickers ;D

Wruss
0

Fick choklad från netshop.se också Glad…. OCH ett bra objektiv till schysst pris (Canon EF50).

Nutiz
0

Hahaha jag måste beställa min nya kamera därifrån helt klart x'D

Karkkainen
0

Haha låter som många av sajterna inte bara säljer kameror utan delar ut choklad också :D Lite lustigt… :P

Thorsson
0

Haha, okey ;) Tänk om man lixom är diabetiker. vad surt (A)

divansson
0

men om man har godisförbud också? hehe ;)

Berglund
0

#15 Jag är diabetiker :P Jag skulle bara vart glad och sparat den tills på lördag ^^

Achatina
0

Lite otur att få choklad med i förpackningen om det skulle bli en varmdag innan paketet kom fram x'D

divansson
0

#18 ja, haha " oj, jag visste inte att den var brun… och kladdig" ;P  eller om paketet vart försent.. välldigt, så den vart möglig, uäk

Thorsson
0

#17, Okey :) Men får du äta godis iaf ? eftersom du skulle sparat den till lördag?

Alex
0

#18 Jag fick mitt under den 30-gradiga värmen i början av juni.. Inga problem. ;) Paketet kanske är isolerat eller nåt. ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Achatina
0

#21 Början av juni var väl inte allt för varm i år? x'D Men tänk om man fick samma "service" i Polen/Österrike just nu.. De har ju över 40 grader varmt där nu..

Alex
0

#22 Johodå. Jag åkte till Island 13:e juni, dagen innan hade det börjat bli lite svalare, men innan det hade det vart 30 grader i över en vecka. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Shallow
0

Kamera försäljare vet hur man ska göra för att få många kunder Skrattande