En mars på köpet...
Jag fick min Nikon D50 idag, och är så glad. :) Men när jag öppnade kartongen med alla grejer blev jag förvånad. Där låg ett Mars choklad i. Och jag älskar Mars. ^^,
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Haha XP
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se
Amagad =D Snacka service!
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Jag vet, jag kan nästan se en tjock, Marsälskande gubbe tappa den i kartongen och tejpa som en galning. xD
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Grattis till ett bra köp!
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Kul! Frågar samma sak här som på foto.ifokus. Beställde du från cyberphoto? =)
Tänkte också fråga om du beställde från cyberphoto, för jag fick också med en mars i kartongen med min Nikon D50. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

:) gott! :) när ja köpte mitt objektiv därifrån fick ja en twix, jäädrar vilket bra ställe asså! ;D därifrån lä man beställa mycke saker ;) haha
#4 Tack, hoppas på bra väder imorgon så jag kan fota hela dagen. ^^,
#5 & #6 Ja, jag beställde från Cyberphoto. :) Fattade ingenting när jag hittade ett mars i lådan. x)
#7 Twix är mumsigt det också, fast Mars är bäst. xD
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Jag fick 2 milkyway när jag köpte min D50.. På cyberphoto! 
åhh. Vilket lyx. Man kanske ska ta och köpa massa bra saker därifrån ;)

Köpte mitt Tamron 55-200 och fick en snickers ;D

Fick choklad från netshop.se också
…. OCH ett bra objektiv till schysst pris (Canon EF50).

Hahaha jag måste beställa min nya kamera därifrån helt klart x'D
Haha låter som många av sajterna inte bara säljer kameror utan delar ut choklad också :D Lite lustigt… :P
Haha, okey ;) Tänk om man lixom är diabetiker. vad surt (A)

men om man har godisförbud också? hehe ;)

#15 Jag är diabetiker :P Jag skulle bara vart glad och sparat den tills på lördag ^^

Lite otur att få choklad med i förpackningen om det skulle bli en varmdag innan paketet kom fram x'D

#18 ja, haha " oj, jag visste inte att den var brun… och kladdig" ;P eller om paketet vart försent.. välldigt, så den vart möglig, uäk
#17, Okey :) Men får du äta godis iaf ? eftersom du skulle sparat den till lördag?
#18 Jag fick mitt under den 30-gradiga värmen i början av juni.. Inga problem. ;) Paketet kanske är isolerat eller nåt. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#21 Början av juni var väl inte allt för varm i år? x'D Men tänk om man fick samma "service" i Polen/Österrike just nu.. De har ju över 40 grader varmt där nu..
#22 Johodå. Jag åkte till Island 13:e juni, dagen innan hade det börjat bli lite svalare, men innan det hade det vart 30 grader i över en vecka. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Kamera försäljare vet hur man ska göra för att få många kunder