Tornerspel
Igår följde jag med mamma till Vadstena på marknad och passade på att fota lite under riddarspelen. Ljuset var perfekt och jag stod nära hästarna, tyvärr var vitbalansen lite fel men det har jag försökt att fixa med photoshop.
Jag är relativt nöjd med bilderna, dock känns dom lite tråkiga.
Vill gärna ha kritik och tips på vad jag skulle kunna göra bättre.
Börjar med en stillsam bild på en underbar nordsvensk.

Synd att vissa bilder blev lite suddiga, annars gillade jag allihopa, men den sista blev suddigheten ganska snyggt för då såg man liksom farten.
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se
Jo, tyvärr är dom inte av bästa kvalité :( jag vet att man inte ska skylla på kameran, men den är ganska dålig 

Snygga! :) tycker att bilderna vart bra endå jag, helt klart. Men vet du om den ljus ahästen på bild #1 kan vara från Dalarna? elelr så kanske den va besök hära då.. haha, tornerspelen i Leksand i "våras", där fanns ett ekipage som såg exakt lika ut förutom dräkten/kläderna de har, samma ryttare och färg på häst iaf, haha ;)
Men bra jobbat enligt mig iaf! :)
#6 - Kul att du gillar dom! :) Det kan nog vara samma häst, jag antar att dom åker runt rätt mycket.

#7 okej, a, men visst är de som rider sånnt duktiga, ja skulle alldrig våga :P
#8 Det är helt otroligt! Både hästarna och ryttarna är jätteduktiga. Hästarna måste verkligen lita på sina ryttare

#0 vad har du för kamera?
#10 Fujifilm Finepix E510