Annons:
Etikett14-marknadsföring
Läst 1043 ggr
Zakaraa
9/19/12, 12:15 PM

Beställa förstoringar - vart?

Vart beställer ni era förstoringar från?

Jag hade för mig att det skulle finnas trådar som denna men jag kunde inte hitta någonting i Marknadsföringsmappen, eller är jag i fel mapp?

Men jag söker som sagt bra hemsidor där jag kan beställa förstoringar och gärna produkter man kan ha sina bilder på (ex musplattor, muggar osv)

Jag kommer starta mitt UFföretag som fotograf och kommer ju då behöva någonstans där jag kan förstora bilderna billigt för kunderna.

Har du nåra tips?

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Annons:
selfrejection
9/19/12, 12:26 PM
#1

Crimson tycker jag är helt klart bäst på framkallning av alla format, men de gör inte muggar och sånt.

Photobox har jag använt privat. Har beställt kalendrar i julklapp därifrån och det har också fungerat bra.

Zakaraa
9/19/12, 12:29 PM
#2

Kan du skriva hela adresserna till sidorna? :)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

selfrejection
9/19/12, 12:31 PM
diesel92
9/19/12, 1:32 PM
#4

fuji.se finns, dock ska man vara väldigt skärpt om man vill beställa exakta mått med tex vit kant osv då de beskär bilderna extra utan ens vetenskap.

[Rakach]
9/23/12, 2:34 PM
#5

Fuji har jag använt några ggr, men man får som sagt ovan vara noga så de inte beskär fel. Photobox har jag också provat.

Förr beställde jag av elgiganten och de har bra priser på förstoringar, men de hade bläddrat runt i bilderna mm och efter det har jag aldrig köpt något mer av dem.

Zakaraa
9/23/12, 2:37 PM
#6

Jag har funderingar på Photobox, kommer nog beställa en kalender privat därifrån :P

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Annons:
[Rakach]
9/23/12, 2:39 PM
#7

#6 Väggkalendern jag beställde där i vintras var bra. :)

Upp till toppen
Annons: