Annons:
Etikett08-analyser-och-diskussioner
Läst 783 ggr
Anna
2014-03-07 10:29

Fotar ni mycket med mobilen?

Mobilfoto är ju väldigt populärt just nu, det finns fotografer som livnär sig enbart på de bilder de tar med sina telefoner.

Hur är det med er - fotar ni mycket med er mobil? (inte enbart hästar, utan i allmänhet) Och vilken telefon har ni?

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Annons:
ljungensjenka
2014-03-07 10:32
#1

Har Sony Xperia ZR och fotar en hel del med den :) Anvönder helst någon av våra två systemkameror men mobilen är ju lött att ta med sig så det blir oftast den ;)

Eklang
2014-03-08 09:50
#2

Det beror väl på vad det är jag ska fota. :) Är det mest vardagsbilder så är mobilen det lättaste, men så fort det blir mer speciella tillfällen så åker systemkameran fram. Använder mig av Iphone 4, men det är dags att byta upp den snart så jag siktar på en 5c.. :)

Emma, medarbetare på Hästfoto.

Cahira
2014-03-09 01:04
#3

Bara i nödfall, verkligen ogillar mobilkameran jag har.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

lili3337
2014-03-09 09:24
#4

Samsung galaxy trend, men den använder jag bara om jag skall sätta något på instagram. Fotar allt med den. Hästar, natur, vänner osv.

Glada hälsningar från lilla mig! Regnbåge

FotoAlle
2014-03-10 22:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Snapshots till Instagram och FB  mest som jag tar med min Samsung Galaxy SIII.

Gramilah
2014-03-14 08:46
#6

Ja tyvärr måste jag säga… Telefonen är ju med hela tiden, så det har gjort att jag mer o mer sällan har kameran med mig till stallet. Väldigt tråkigt! Använder Samsung galaxy s4.

Annons:
Anna
2014-03-14 18:48
#7

Tar också en hel del snapshots med mobilen, tycker mobilfoto är kul och hade gärna gjort det mer om jag hade en telefon som lämpat sig bättre för det 😃 Min HTC Sensation är lite för seg och har en lite för dålig kamera för att det ska vara givande. Tar trots det väldigt mycket bilder med mobilen, men postar desto färre till t.ex min Instagram.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

FjantYoda
2014-03-16 19:31
#8

fotar en hel del med mobilen eftersom den alltid är med, men vill jag ha bättre bilder så använder jag systemkameran. 

Använder då en iPhone 5s

https://www.instagram.com/aros_yoda/

Upp till toppen
Annons: