Annons:
Etikett23-off-topic
Läst 1425 ggr
Anna
3/26/14, 6:50 PM

OT Vad gör ni när ni inte fotar?

Vad är er huvudsakliga sysselsättning (studier/jobb)? Och vilka intressen har ni (vad gör ni på fritiden)?

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Annons:
CarolinePettersson
3/26/14, 8:08 PM
#1

Jag läser till Förskollärare vid MDH i Eskilstuna. Går första terminen så allting är fortfarande ganska nytt :)

När jag inte fotograferar så tävlar jag i Skytte ( har haft ett sabbatsår, men ska satsa helhjärtat i år)  Har en del JSM-medaljer i bagaget, men såklart allting blir tuffare när man kommer upp bland seniorerna, därav ett viloår där jag hade hästar i fokus för att hitta glädjen i skyttet igen :)

Trongutten
3/26/14, 8:14 PM
#2

Jag går första året på gymnasiet, Naturvetenskapsprogrammet :) 

Mitt största intresse utöver fotograferingen är hästarna, och nu de senare åren har jag blivit mest intresserad av NH tänk. Jag har en egen häst som jag håller på med :)

/ Josefin
Följ mig gärna på min blogg, htt://josefintimmes.blogg.se

[tralala Livi]
3/26/14, 8:42 PM
#3

Jag går i skolan o så är jag i stallet med alla shettisar :) min egna lilla ponny-bus tävlar jag med också! *ponnytravare* ;)

MatildaSjöberg
3/26/14, 11:00 PM
#4

Läser Japanska på Göteborgs uni. Jobbar som vikarie på en skola, spelar TV spel och läser böcker :-P

suchthefool
3/27/14, 7:09 PM
#5

Jobbar 50% på en kundtjänst. Resten av tiden jobbar jag med foto!

På fritiden så motionerar jag mina hundar, kodar lite hemsidor, spelar spel, ser på film & serier, går på festival och träffar vänner ibland. Inga hästar att umgås med nuförtiden tyvärr.

/ Malin, medarbetare på Hästfoto iFokus

Besök gärna min blogg eller facebooksida!

ssofia
3/27/14, 8:55 PM
#6

Jobbar ca 80% som taxichaufför, med siktet inställt på ett busskort nästa höst (då jag fyllt 24). Fotar mest på fritiden och jobbar på självförtroendet med att försöka ta lite uppdrag, ev starta företag längre fram.. men som sagt, självförtroendet sviker! 🙂

Mvh Sofia

Medarbetare på Naglar

Annons:
Cronsell
3/27/14, 10:06 PM
#7

Just nu pluggar jag på Fridhems folkhögskola här i Svalöv och har inte tid för så mycket mer.
Åker till pojkvännen i Nybro så ofta jag kan och när jag är där brukar jag passa på att gosa med min väns hästar.
Tävlar ibland i Trail in hand, men är inte så rutinerad, haha.

Besök gärna min blogg, eller gilla mig på facebook :)

Anna
3/28/14, 2:00 PM
#8

Jag är just nu under utredning angående hur mycket jag kan jobba i framtiden, så min huvudsysselsättning sedan jag tog studenten 2012 är just foto och webbdesign. Det är det jag pysslar mest med om dagarna. De senaste åren har jag även rest en del, bott i Kalifornien ett tag och planerar att resa mer framöver.

Andra intressen är hästar och ridning, även om det inte blir så mycket nu för tiden. Är utbildad hästskötare på gymnasienivå. Annars umgås jag mycket med familjen och tycker om att träna en del, samt titta på serier, filmer och spela tv-spel. En salig blandning, haha.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Upp till toppen
Annons: