Annons:
Etikett04-kritik-hästsport
Läst 919 ggr
Caaassiiie
2014-08-02 21:32

MCHS 2014

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Väldigt länge sedan jag ens varit aktiv nånstans på iFokus, men ger det nu ett nytt försök att försöka bli aktiv! Publicerar en bild från idag på Malmö City Horse Show.  

Anton Synnerdahl på hästen Light N Easy

Slutarprioritet
Bländare f/4
Slutartid 1/800
Auto ISO - väldigt växlande ljus från mulet mörkt, till skarpt solljus, så jag tyckte de kändes skönast så. (Eller bekvämast så kanske ;) )

(Bilden är förminskad för att kunna laddas upp här) 

Det jag kan känna är att bilden drar lite åt det röda hållet. Sättet jag redigerar på infattar väldigt mycket färg och värme, men ibland blir det inte helt som man har tänkt sig!

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots




Annons:
Anna
2014-08-03 14:51
#1

Jag håller med om att den drar åt det röda/varma hållet, i mina ögon lite för mycket. Färgerna i allmänhet känns för starka tycker jag. Annars är det ett härligt, kraftfullt ögonblick du fångat och skärpan ser ut att ligga bra på ekipaget. Jag gillar att man får en överblick av området och en bild av hur situationen ser ut, men hade nog ändå gått något närmare (antingen zoomat eller beskurit i efterhand) för att få en starkare känsla av power. Som det är nu dras ögat till det stora vita partiet (himlen) i övre delen av bilden.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Upp till toppen
Annons: