Annons:
Etikett11-företagsamhet
Läst 792 ggr
Anna
8/16/14, 12:24 PM

Företagsförsäkring?

Ni andra som driver eget företag, har ni en företagsförsäkring? På mitt senaste bankmöte tog min handläggare upp möjligheten att försäkra mig i företaget, något jag inte ens funderat på tidigare, då jag inte visste att möjligheten fanns för just fotografer. Det är väl ett relativt riskfritt arbete, men som min handläggare  sa, visst kan det ske olyckor där jag som fotograf kan anses vara ersättningsskyldig (t.ex om en häst blir rädd för någonting jag gör, sliter sig och skadar sig). 

Är ni försäkrade i företaget? Varför/varför inte?

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Annons:
event-bilder
8/16/14, 4:02 PM
#1

ansvars försäkring. transport av utrustning och liknande. många har försäkring på utrustningen men kolla så den gäller om ni är ute eller under transport det är få som har med det utan det är tilläggs tjänst. 

Vi har trygg-hansa mest för att de kunde erbjuda bäst  komplett skydd med allt från rättsskydd och ansvar försäkring till försäkring av prylarna under transport och sjukförsäkringar. 

jag räknar med att alla som är ute på häst arenor och jobbar med detta har kompletta försäkringar både för sig och ifall något händer.

// Mathias Eriksson Event-bilder.se

Upp till toppen
Annons: