Annons:
Etikett03-kritik-porträtt
Läst 655 ggr
Eklang
2014-09-29 10:35

Kritik - Strömsholm till häst

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var iväg till Strömsholm och fotade igår. Här är resultatet som jag gärna skulle vilja ha lite kritik på.

Emma, medarbetare på Hästfoto.

Annons:
Eklang
2014-09-29 10:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Nummer två.

Emma, medarbetare på Hästfoto.

Eklang
2014-09-29 10:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Nummer tre.

Emma, medarbetare på Hästfoto.

Eklang
2014-10-02 12:38
#3

Ingen som har något att säga?

Emma, medarbetare på Hästfoto.

MyBeauty
2014-10-02 16:22
#4

#1 Ett bra förstaintryck på bilden. Hade viljat kunna få upp den lite större för att kunna granska den mer.  Tittar jag på bilden så tycker jag det känns som att den lutar aningen något.  Ev att kanske ekipaget skulle ha stått mitt framför herrgården för lite mer balans (även om jag oftast är lite allergisk mot att sätta motivet precis mitt i bilden) :)

#2 Denna syns det tydligt på att den lutar. I övrigt gillar jag den som svartvit och den har en bra känsla i sig :)

#3 Återigen ekipaget mitt i bilden.  Kanske att du skulle ha backat något steg för att få med mer omgivning och flyttat kameran så att ekipaget hamnade  mot en kant på bilden istället med utrymme framför eller bakom (just i denna vinkeln vet jag inte riktigt vad jag hade föredragit) :)

Annars jättefina bilder :-) Fina höstfärger. Det är ju helt underbart att fota vackra höstdagar! :)

http://Mylifeandbrian.blogg.se

Ellen10
2014-10-07 17:25
#5

Jättefina bilder! Jag gillar nog den sista mest. Uttrycket på hästen och yttaren är fint! Och hästen är väldigt fin! ^^ Sen håller jag med #4 om att de två första bilderna lutar, men det är ju enkelt att fixa i ps om man skulle vilja det ;)

//Ellen

Upp till toppen
Annons: