Kritik: Porträtt

Oj, var meningen att jag skulle lägga in dessa under gruppen "blandat". *visslar* 
#2 Snyggt! Gillar ljuset och skuggorna, fint djup. Bra bild!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Tycker om ljuset och skyggor på bilderna med men mulen på fölet på bild ett kändes lite ocjarpt .Och tyvär förstörde pessoalt mit intryck på bilden men den va oerhört vaker.
De man fick underbara känslor av bilderna ovan.
MEn de med pessoat fick man intrycket okunig ruttare och stakars häst .
Men bilderna va helt klart coola och underbara =)

Tack så mycket! :)

Tkr inte bettet förstör ngt i bilderna, bara så du vet. Jag gillar dom :)
Otroligt vackra bilder, vet inte mer vad jag skall säga.
Älskar sista bilden på nordisen!
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus

Tack :)
#6 Hon kunde väl inte rå för att hästen hade pessoabett på sig. Det är ju ändå bilden man kollar på, asså skärpa, bakgrund, komposition m.m. inte hästens utrustning :) Jag tycker inte att bettet förstör något heller :)
Jag sa att jag fick ett annat intryck. Inte blir bilden brusigare eller fulare för de.
bara att jag fick ett anorlunda lite negativare intryck en de andra bilderna.
Annars va ju bilderna hur underbara som hälst.
jag gillade skyggorna färgerna och skärpan. men intryck är ju viktigt också ebn bild måste ha en bettydelse en mening.
jo bilden måste ju ha en mening eller betydelse men just i det här sammanhanget så kunde hon ju inte rå för att hästen hade pessoa, det var det jag menade :)
# 16 Detta är en mycket smart diskussion om detta . http://hastfoto.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=35c3e262-385b-4dbf-ba56-d4c904abcdcb
# 2 Denna bild föll mig mest i smaken, Gillar ljuset och hur skuggorna faller in över bilden.
Besök gärna min blogg.

Tack för all kritik och alla åsikter.